Kysyin mieheltäni, miksi hän ei koskaan ole halunnut nuolla minua? Siksi kun et pidä siitä, oli vastaus. Koska se kuitenkin tuntuu minusta todella hyvältä, mietin mistä tämä ajatus on saanut alkunsa. Sitten muistin. Olen sanonut, että en pidä pillun nuolemisesta. Tarkoitin kyllä, että en itse pidä sen tekemisestä. Otan ennemmin mieheltä suihin. Ei sillä, että tämä johtaisi kummankaan puolelta sen suurempaan kiimaan ja lutkutukseen. Jos minulla olisi tyydyttävä seksielämä, en tänne nakuttelisi.

Olen saanut kunnian maistella paria todella seksikästä kaikin puolin kaunista naista. Periaatteessa olen sitä mieltä, että samaa sukupuolta oleva pystyy halutessaan antamaan paremman nautinnon kuin eri. En minä voi tietää miltä se tuntuu kun pyöritän kevyesti kieltäni terskan ympärillä, maistelen pienesti, puristelen varresta, imen, nuolen, nautin. Tuloksen tietysti huomaa.. Mutta, naisen pesän tuntemukset ovat tutumpia. Siksi uskon, että halutessani voisin paremmin tuottaa nautintoa naiselle kuin miehelle. Valitettavasti suuntautumistaan ei voi valita. Kokeilu kaksi miestä ja minä toimii minulle paremmin kuin nainen, mies ja minä. Vähän ajatus karkailee kun muistelee.. Hauska huomata miten kiihoittavaa ajatus suihinotosta on. Joskus olen tehnyt sitä rakkaudesta, joskus saadakseni rakkautta, antaakseni nautintoa, painostuksesta, tyhmyydestä, syitä kyllä löytyy.

Halusin kokeilla millaista on olla sängyssä kahden miehen kanssa samaan aikaan, koska kiihotun suihinotosta enkä aina raaskisi lopettaa, että pääsisi panemaan. Se oli itseasiassa aika hauskaa, kontillaan muna suussa samalla kun toinen painaa takaapäin. Takana ahertaneen lauettua voi siirtyä ratsastamaan toisen kanssa. Aamulla hieman ankkakävelyä hymy huulilla. Kiitos ihastuttavan itsevarmoille kaveruksille, jotka tiesivät minua paremmin mitä halusin. Kivaa tietysti olisi myös ollut, jos olisivat osanneet pitää aisian omana tietonaan. Ikävää kun tullaan baaritiskillä muiden toimesta paheksumaan omaa seksielämää. Yleisesti olen sitä mieltä, että ihmiset tekisivät ja kokeilisivat vaikka mitä hauskaa, jollei olisi pelkoa asian tulemisesta yleiseen tietoon. Onneksi netti ei ollut villeimpinä päivinäni vielä yleinen.

Yritin viettää laatuaikaa itseni kanssa ja etsin netistä tilanteeseen sopivia filminpätkiä. Sattumalta löysin filkan jossa humalaiset suomi nuoret filmasivat säälittävää kännipanoa. Jos miuta harmitti, että jotkut saivat tietää panemisistani, miltä niistä nuorista naisista mahtoi tuntua kun ensimmäiset tunnistivat missä heidät olivat nähneet aiemmin..

Niin, sen miun laatuajan pelasti pätkä, jossa luultavasti saksalainen mies, joka oli oikeasti kiihoittunut naisesta jota sängyssä pyöritteli asennosta toiseen. Murahteli ja huokaili nautinnosta, painoi kunnolla, piti kiinni pakaroista ja mikä kiihottavinta (mitä en usko monenkaan miehen ymmärtävän) silitti kiiman keskellä naista poskesta. Se hellä kosketus kaiken nautinnon ja rajuuden keskellä sai minulla melkein kyyneleet silmiin kateudesta. Annoin sauvan surista ja laukesin yhdessä heidän kanssaan.